Minggu, 27 Juni 2021

Pure Faith

Mine

 


You always questioning your self, where is go everything?


You go in everything without question needed

In every breath you take, you are in person that believe about live and take a step.

You go and never back by time. You pass everything to put you
In different dinamic

How old will teach you, reaching your self is good way to enjoy
A life
That have limit

Give you, wall. Give you, roof. Give you, land.
Where is you stand on ground.

Whenever, the answer. Put your hand on chest. Hug your soul in deepest feel. You are sweet
 creature.

***

Hari minggu saya berlibur
Berkunjung di rumah nenek

Rumah nenek berada ditengah hutan
Yang dipenuhi oleh pohon pohon besar dan berbuah

Buahnya manis dan berwarna aneka ragam
Sayangnya jika malam tiba
Kami harus tidur cepat

Para peri dari pohon akan terbangun
Menjaga pohon
Sehingga tidak ada yang menganggu

Saya ingin bertemu peri tersebut, namun dilarang

Karena saya terlalu kecil. Para peri menyukai anak kecil
Saya merasa dicintai, namun tetap tidak diizinkan untuk bertemu dengan peri

Malam itu, aku berjanji tidak akan tidur
Dan hanya berpura pura

Ketika malam hening. Saya berjalan mendekati meja dengan ukiran bunga sedap malam.
Mencoba membuka jendela agar peri datang menghampiriku dan menjadi temanku

Setelah membuka jendela saya melogok
Berharap melihat sosok peri.
Karena tidak menemukan, saya pun kembali tidur

Dengan pakaian bagus, mereka datang dan membangunkanku
Mengajakku terbang melewati malam bersama.
Melihat pohon besar dengan buah menyala
Kami berkeliling dan terus menjaga pohon tersebut hingga pagi hari
Sebelum matahari muncul
Aku kembali ke rumah

Dan ibu memberiku salam
Selamat pagi
Tidur nyenyak, ibu peri


***

The moon tonight, is yours. I give it to you.
I give my moon to you too. So you have everything beside us.
I want everything is just you. Lay to me, to make me stand and feeling everything to see.
Willing to lose my night. Willing to lose my pillow. Willing to lose my blood. Only for you.

The moon rise. Stallen by kidnaper. And leave us in midnight before get sleep.

You run, to catch moon
And never back

Never reach me

You make me alone.

Alone with everything lose that i give you.
And you never back
And you kidnap everything in you.

Even night wouldnt with me. Wouldnt reach to give me sleep.
I losing my self
That i give to you


Tidak ada komentar:

Posting Komentar